Thursday, December 5, 2019

Programmeerimine 2019

Mulle ei meeldinud programmeerimise teema väga, sest minu jaoks oli see keeruline ning  ebaloogiline. Meil on olnud ka 5.klassis programmeerimise tunnid ja juba siis ei olnud see mulle eriti vastuvõtlik.
Minu jaoks ei ole programmeerimine arvutiõpetuse tunniks vajalik, sest pigem võiksime seal õppida arvutikasutamist, klaviatuuri tundma õppida rohkem, teha erinevaid viktoriine ja muud sellist.
Mina ei kujutaks ette, et oleksin programmeerimise juhendaja, kuid teisest küljest arvan, et see oleks tasuv elukutse, et ära elada.
Kokkuvõtteks mina ei sooviks rohkem programmeerimisega kokku puutuda ja seda õppida, sest see ei lähe kokku minu huvidega, kuid tean inimesi kes sellega tegelevad, võistlustel osalevad ning  kellele see meeldib- mina pole üks neist!














pildi allikas on:
Google

1 comment:

  1. Pildi allikaks tuleb panna siiski aadress, Google on liiga üldine.

    ReplyDelete

Statistika

Meie ülesandeks oli analüüsida nädal aega enda unetunde, õppimistunde ning kehalist aktiivsust (samme). Kõige rohkem magasin ma selle nädala...