Friday, November 22, 2019

Sport :)

SPORDI OLULISUS MINU IGAPÄEVA ELUS:
Sport on minu jaoks väga tähtsal kohal, mu igapäeva elus. Tegelen spordiga nädala jooksul kokku keskmiselt 6-7h. Mulle meeldib väga proovida uusi, huvitavaid ja seiklusrohkeid hobisid, kuna nii astun oma mugavustsoonist välja ja ületan ennast.

TANTSIMINE:
Tegelesin väiksena umbes 6aastat tantsimisega ning nüüd alustasin septembrikuust uuesti. Tantsin kahte stiili, mis on täiesti erinevad: Vogue ja Hip-Hop. Tantsimine on see, mis teeb mu tuju meeletult heaks ning kui saan koolis mõne halva hinde või midagi muud mu tuju rikub siis trenn teeb kohe mu palju rõõmsamaks. Tantsida pigem meeldib mulle rohkem Vogue stiili, kuid Hip-Hop on ka meeletult vahva. Mu trennikaaslased on mulle alati toeks ja väga siirad ning hoolivad  sõbrad!

PRANGLIMINE: Pranglimisega tegelen koolisiseselt.
Pranglimine ehk ajapeale peastarvutamine. Mulle meeldib peale raskeid koolipäevi minna tantsustuudiosse tantsutrenni ja hiljem kodutöid tehes pranglida.
Olen käinud ka MAAILMAMEISTRIVÕISTLUSTEL juba 6aastat.
1.klassis toimus see Leedus, kus sain 7.koha.
2.klassis toimus see Lätis, kus sain 16.koha
3.klassis Poolas, 7.koht
4.klassis jällegi Leedus, 8.koht
5.klassis Ukrainas, kus sain 16.koha
6.klassis oli see Eestis, kus sain samuti 7.koha.
Mulle meeldib väga teha trenni koos oma sõpradega ning mu lemmiksportlased on:

- tantsutreener Kerli Kiiler

- tantsutreener Joel Juht (lisaks tantsutreenerina on ta ka ekstreemsportlane, kes jooksis 252km Tallinnast-Võrru, osales ka ühel kõrbemaratonil ning ultramaratonil  Yukon Arctic.

- tantsutreener Kätriin Kübar

Ise soovin saada suurena väga tantsutreeneriks ning üritan väga võtta eeskuju oma treeneritest!

2016 aasta, Ukrainas. 16.koht.
 

1 comment:

  1. Kirjutatud väga hästi. Pildi juures peaks olema viide allikale või autorile.

    ReplyDelete

Statistika

Meie ülesandeks oli analüüsida nädal aega enda unetunde, õppimistunde ning kehalist aktiivsust (samme). Kõige rohkem magasin ma selle nädala...