Tuesday, October 1, 2019

Minu arvutiprogrammi idee!! :)

AJAPLANEERIMISE RAKENDUS

  Minul tekkis mõte teha rakendus, kus on võimalik planeerida enda aega, nädalat jms.
Minuarust on aeg kõige olulisem asi ning seda tuleks kasutada targalt ja väga produktiivselt.
Mul on väga palju pereliikmeid, sõpru, tuttavaid ning eakaaslasi, kellel on väga tihe ajagraafik just tänu huvialadele, koolile, tööle jne. 
  Rakendus võiks olla tasuline, kuid võiks olla üks tasuta proovikuu.
Mul isiklikult on alati sellistest rakendustest väga palju kasu ning tänu neile olen õppinud oma aega planeerima, kuid ükski pole siiski niii hästi töötav nagu mina sooviks. 
  Nädala planeerimiseks on olemas ka erinevaid kaustikuid, kuid minu arust on kiirem viis kirjutada oma tegemised ülesse rakendustesse (nutiseadmesse) ning pole ka probleemi, et see koju kapi või laua peale ununeb!




Pilt on võetud allikast nimega: Google.

4 comments:

  1. Hea idee. Kui oleksid meeskonna liige siis kellena seal ennast näeksid (progejana, muusikategijana, kujundajana, 3D modelleerijana, loo väljamõtlejana)?
    Lisa pildile info allika kohta.

    ReplyDelete
  2. Pildi allikas ei ole Google, tuleks lisada aadress.

    ReplyDelete

Statistika

Meie ülesandeks oli analüüsida nädal aega enda unetunde, õppimistunde ning kehalist aktiivsust (samme). Kõige rohkem magasin ma selle nädala...