Thursday, May 21, 2020

Statistika

Meie ülesandeks oli analüüsida nädal aega enda unetunde, õppimistunde ning kehalist aktiivsust (samme). Kõige rohkem magasin ma selle nädala jooksul 9 tundi, õppisin kõige kauem kolm tundi ning kõige rohkem samme oli 18 200. Tabelist selgub, et mida vähem magasin, seda vähem oli mul energiat, et samme täis rohkem kõndida, sest näiteks 9.04.2020 tegin ma ainult 6000 sammu ning magasin 6tundi, võrreldes sellega, kui ma kõndisin 18 200 sammu ning magasin 9tundi.
Kõige rohkem peaksin veel tegelema õppetundidega, sest mõnes aines võiks veidi kauem keskenduda, näiteks matemaatika ja vene keel.




pildi autor: Laura Viikberg

1 comment:

  1. Ülesandeks oli teha ka diagrammid ja arvutused mille abil oleks parem teha analüüsi.

    ReplyDelete

Statistika

Meie ülesandeks oli analüüsida nädal aega enda unetunde, õppimistunde ning kehalist aktiivsust (samme). Kõige rohkem magasin ma selle nädala...